مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

لوله مسی باهنر

فیلتر براساس قیمت:
نمایش 9 24 36

لوله مسی شاخه باهنر

[شعبه تهران:09120885230-شعبه شیراز:09105109864]

خوب است بدانید که "لوله مسی شاخه باهنر" در صنایع مختلفی مثل تجهیزات تهویه مطبوع، صنایع حرارتی و برودتی، موارد الکتریکی و همچنین بهداشتی کاربرد دارد. سطح داخلی اینگونه لوله‌ها فاقد هرگونه آلودگی و چربی بوده و همچنین سطح بیرونی لوله مسی شاخه ای باهنر دارای سطحی صاف و شفاف می‌باشد. این نوع از لوله‌ها به نسبت لوله‌های مسی کلاف خم پذیری کمتری داشته و مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی بیشتر است.

برای خرید عمده لوله مسی، فرم موجود در انتهای همین صفحه را تکمیل نمایید.

لوله مسی کلاف باهنر

[شعبه تهران:09120885230-شعبه شیراز:09105109864]

از آنجایی که لوله مسی کلاف باهنر در قالب بسته‌های چند تایی از لوله‌ها از کارخانه روانه بازار و مصرف کنندگان می‌شود نیاز است که بسته بندی به گونه ای باشد که لوله ها در هنگام جابجایی آسیب نبینند. لوله‌های کلاف باهنر توسط یک بسته کارتنی که داخل آن لوله‌ها بوسیله یونولیت احاطه می‌شوند بسته بندی می‌گردند و روی کارتن‌ها هم تسمه‌های پلاستیکی قرار می‌گیرد که از باز شدن درب بسته‌های کارتنی جلوگیری شود.

برای خرید عمده لوله مسی، فرم موجود در انتهای همین صفحه را تکمیل نمایید.

لوله مسی کلاف سایز 10 (3/8 اینچ) ضخامت 0.030 باهنر 15 متری

20,944,000 ریال
خرید لوله مسی کلاف باهنر از شرکت مس باران آریا شرکت مس باران آریا با فراهم آوردن امکان خرید لوله

لوله مسی کلاف سایز 6 (1/4 اینچ) ضخامت 0.030 باهنر 15 متری

13,398,000 ریال13,860,000 ریال
خرید لوله مسی کلاف باهنر از شرکت مس باران آریا شرکت مس باران آریا با فراهم آوردن امکان خرید لوله

لوله مسی باهنر

لوله مسی باهنر

وقتی یک شخص برای خرید لوله مسی مراجعه می‌کند، دوست دارد، محصولی را بخرد که از کیفیت لازم برخوردار باشد، برای کاربرد موردنظرش مناسب باشد و قیمت بهتری نسبت به دیگر موارد مشابه در بازار مصرفی داشته باشد. چنین محصولاتی تنها توسط کارخانه‌هایی خاص و معدود در ایران تولید می‌شود که کارخانه‌ی لوله مسی باهنر کرمان نیز یکی از این موارد محسوب می‌شود.

جهت بازدید از انواع لوله مسی  فروشگاه اینترنتی مس باران کلیک کنید.

در واقع شرکت مس باهنر اولین کارخانه تولید کننده لوله مسی در ایران بود که برای اولین بار در کشور اقدام به تولید لوله های مسی کرد و آغاز گر راهی شد که اکنون باعث شده است کشور ما نه تنها نیامند لوله های مسی تولید شده کشورهای دیگر نباشد، بلکه اکنون درصد عمده ای از تولیدات لوله مسی ایران به کشور های دگیر صادر می گردد که خو این امر باعث ایجاد اشتغال مضاعف و ارز آوری برای کشور عزیزمان گردیده است.

لوله مسی باهنر کرمان با بهره‌گیری از نیروی انسانی توانا، ماشین‌آلات جدید و پر توان و با تعامل با دیگر کارخانه‌ها، سعی می‌کند تا محصولاتی را مطابق جدید‌ترین متدهای روز دنیا تولید و به بازار مصرفی عرضه کند.

انواع روش‌های بسته‌بندی لوله مسی باهنر چیست؟

لوله‌مسی باهنر را براساس شکل تولیدش به سه دسته‌ی اصلی کلاف، شاخه و کویل بسته‌بندی می‌کنند. کویل‌ها در واقع نماینده دسته‌ی ورق‌ها هستند و شاخه‌ها نیز به صورت لوله تولید می‌شوند. در ادامه هرکدام از این دسته‌ها و موارد مربوط به آن‌ها را شرح می‌دهیم.

لوله مسی کلاف باهنر

به این نوع از لوله‌ها در بازار مصرفی، پنکیک نیز گفته می‌شود و در از آن به عنوان اتصالات در حوزه‌های برودتی و تهویه مطبوع استفاده می‌شود. در سال‌های اخیر برخی فروشگاه برای راحتی بیشتر مشتری، اقدام به فروش لوله مسی باهنر به صورت کلاف و شاخه نیز می‌کنند و هزینه‌ی آن را براساس تعداد آن‌ها محاسبه می‌کنند.

لوله مسی شاخه باهنر

بسته‌بندی به این صورت مزایای بسیاری دارد که می‌توان امکان اتصال مناسب انواع لوله‌ها در حوزه‌هایی مانند تهویه مطبوع، رسانابودن در برابر حرارت و انعطاف‌پذیری بالا را به عنوان نمونه نام برد.

تاریخ آغاز کار کارخانجات باهنر از چه زمانی بوده است؟

کارخانجات باهنر کار خودش را از ابتدای سال 1370 شمسی آغاز کرد. محل کارخانه نیز از همان ابتدا تا به امروز، در نزدیکی معادن مس و در 12 کیلومتری شهر کرمان قرار گرفته است. کارخانه لوله مسی باهنر در حال حاضر بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ارتباط‌ دهنده‌ی معادن مس و روی با صنعت تولید آن‌ها نیز به حساب می‌آید و از پنج کارخانه زیر تشکیل شده است که به اختصار وظایف آن‌ها را می‌گوییم:

کارخانه ذوب و ریخته‌گری

کارکنان کارخانه ذوب و ریخته‌گری از تجهیزات شرکت کروپ آلمان و دانش فنی اتوکومپو فنلاند استفاده می‌کنند. این کارخانه باهنر، چهار خط ذوب دارد که کوره‌های ذوبش از نوع القایی، بوته‎ای و کانال‌دار هستند. تولیدات این مجموعه از باهنر به سه دسته‌ی اسلب و بیلت و تسمه مسی و آلیاژهای مس از قبیل برنج، برنج سرب‌دار، کاپر نیکل، نیکل برس و نیکل سیلور تقسیم‌بندی می‌شود.

کارخانه نورد

تکنولوژی، دانش فنی و ماشین‌آلات این کارخانه از شرکت کوبه استیل ژاپن خریداری شده است. کارخانه نورد باهنر کرمان قادر است تا روزانه بین 30 تا 50 تن، انواع ورق و تسمه مسی و برنجی و آلیاژهای آن‌ها را تولید کند و به بازار مصرفی عرضه کند. گستره‌ی ضخامتی این محصولات می‌تواند 0.04 تا 660 میلی‌متر باشد. تولیدات این کارخانه می‌تواند در موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرد:

  • صنایع ساخت وسایل برودتی
  • صنایع اتومبیل سازی (رادیاتور سازی)
  • صنایع کشش عمیق

کارخانه اکستروژن و کشش

کارخانه اکستروژن و کشش از ماشین‌آلات ساخت مانسمان دماگ آلمان استفاده می‌کند و تکنولوژی ساختش نیز از کارخانه اتوکومپو کشور فنلاند خریداری شده است. این کارخانه می‌تواند روزانه 19550 تن انواع لوله، مقاطع چهارگوش و شش گوش و باسبار مسی با آلیاژهای پایه مس را تولید کند. از محصولات این کارخانه نیز می‌توان در صنایع زیر استفاده کرد:

  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی (پمپ ها)
  • صنایع برودتی و حرارتی
  • صنایع الکتریکی و الکترونیکی

کارخانه تولید لوله مسی

کارخانه تولید لوله مسی از به روز‌ترین تکنولوژی ساخت لوله مسی یعنی CAST & ROLL استفاده می‌کند و تجهیزاتش نیز از شرکت آلمانی SMS-MEER خریداری شده است.

 قیمت لوله مسی باهنر چگونه تعیین می‌شود؟

هرکس با لوله مسی آشنا باشد، می‌داند که در هنگام خرید باید دقت زیادی کرد و نسبت به نحوه‌ی قیمت‌گذاری آن نیز آشنایی کامل داشت تا محصولی را با قیمت بالاتر نخرد. به همین دلیل و برای کمک به افزایش آگاهی شما در این زمینه، نحوه‌ی قیمت‌گذاری لوله‌ی مسی باهنر در فروشگاه‌های مختلف را می‌گوییم تا بتوانید به راحتی خرید کنید.

وزن لوله مسی باهنر

معیار معمول برای فروش لوله مسی باهنر از گذشته تا چند سال اخیر، وزن آن و معیار کیلوگرم بوده است. به طور مثال اگر شما یک شاخه‌ لوله مسی خریده بودید، آن را وزن می‌کردند و سپس با ضرب میزان وزن در مبلغ هر کیلو، هزینه‌ی کل را محاسبه می‌کردند

شرکت مس باران آریا

 

 

 

 

سبد خرید

آدرس اینستاگرام : mesbaranariya 

ورود

حساب کاربری ندارید؟