مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

آشنایی با بهترین برندهای لوله مسی کولر گازی در ایران

برندهای لوله مسی

اگر برای نصب و یا سرویس کولر گازی اقدام کرده باشید، قطعاً از اهمیت لوله‌های مسی برای طراحی سیستم بسته گاز مبرد در کولر گازی اطلاع دارید. کارکرد بهینه کولرهای گازی تحت تأثیر کیفیت و مقاومت لوله‌های مسی است. بنابراین لازم است تا از بهترین لوله‌های مسی کولر گازی بازار استفاده کنید. اما بهترین برندهای لوله مسی در ایران کدامند؟

بهترین برندهای لوله مسی در ایران

برندهای تولید کننده لوله مسی در ایران متنوع هستند که محصولات خود را با گریدهای گوناگون عرضه می‌کنند. اهمیت استفاده از لوله‌های مسی در نصب و سرویس انواع کولر گازی آنچنان است که پای تولید کنندگان زیادی را به این بازار کشانده است. اما قطعاً نمی‌توانیم به ‌راحتی بر هر محصول بازار از هر نام تجاری اعتماد کنیم.

برای آنکه از عملکرد بهینه و کارآمد سیستم سرمایش خود در دراز مدت اطمینان داشته باشید، توصیه می‌کنیم که از لوله‌های مسی محصول برندهای مطرح بازار استفاده کنید. در این مقاله از مس باران به معرفی ۴ محصول از برندهای تولید کننده لوله مسی کولر گازی در ایران می‌پردازیم.


پیشنهاد ویژه: استعلام قیمت اتصالات مسی؛ همچنین اتصالاتی مانند بوشن مسی، یو مسی و …


لوله مسی بانک مس ایرانیان

بانک مس ایرانیان از بزرگترین شرکت‌های پویا در زمینه اکتشاف، استخراج و تولید محصولات مسی است. این شرکت زیرمجموعه گروه بزرگ هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه است و تمرکز خود را بر توسعه صنایع زیرساختی مس ایران قرار داده است.

لوله مسی بانک مس ایرانیان

بانک مس ایرانیان از برندهای لوله مسی کولر گازی است که به شکل زیرساختی در تمام فضاهای کاربردی صنعت مس حضور دارد. کارخانه تولید لوله مسی این شرکت با ظرفیت 12000 تن در سال فعال است.

شرکت بانک مس ایرانیان مجموعه تولید لوله‌های مسی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده ‌است و هم‌ اکنون با بهره‌مندی از خطوط مدرن Cast & Draw یکی از بهترین کارخانه‌های لوله مسی در دنیا می‌باشد. این شرکت با راه‌اندازی سیستم تانک بایولیچینگ پیشرفته‌ترین خط تولید کاتد در ایران را دارد و از این قابلیت برای تولید لوله مس‌های باکیفیت استفاده می‌کند.

بدون تردید شرکت بانک مس ایرانیان از بهترین برندهای لوله مسی کولر گازی در بازار داخلی است که محصولات خود را با درجه کیفی گواهینامه‌های TUV از مؤسسه CE آلمان تولید می کند. لوله مسی بابک مس ایرانیان با رعایت استانداردهای معتبر ISO 9001، ISO 14001 و ISO18001 تولید شده است.

پیشنهاد ویژه: خرید لوله مسی بابک با بهترین قیمت

لوله مسی مهر اصل

مهر اصل از برندهای لوله مسی معتبر در ایران است که در زمینه طراحی و ساخت تمامی محصولات و تجهیزات صنایع برودتی و سیستم‌های تهویه صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند و انواع لوله مسی از تولیدات اصلی این شرکت محسوب می‌شود.

لوله مسی مهر اصل

شرکت مهر اصل در سال ۱۳۶۹ با هدف طراحی و تولید سیستم‌های تهویه و تبرید آغاز به‌ کار کرده‌ است و هم اکنون برندهای لوله مسی معتبر ایرانی است. سبد محصولات این شرکت بسیار متنوع شامل انواع مبدل‌های حرارتی، فن‌های آکسیال، انواع هواساز و… است.

اهمیت راه‌اندازی سیستم‌های برودتی در این برند آنچنان است که برای تأمین نیاز خود اقدام به ساخت انواع لوله مسی کرده و حالا محصولات مس خود را برای عرضه در بازارهای داخلی و جهانی ارائه می‌کند.

مهر اصل از برندهای لوله مسی معتبر ایرانی است که به واسطه سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سیستم‌های حرارتی و تهویه مطبوع حالا به ‌عنوان یکی از مراجع اصلی در زمینه صنایع محصولات مسی نیز شناخته می‌شود. لوله مسی مهر اصل را به کیفیت ساخت بالا، مقاومت فیزیکی زیاد و پایداری شیمیایی ماندگار می‌شناسند.

پیشنهاد ویژه: خرید لوله مسی مهر اصل با بهترین قیمت

لوله مسی باهنر

صنایع مس شهید باهنر از برندهای تولید کننده لوله مسی در ایران است که با قرارگیری در نزدیکی بزرگترین و غنی‌ترین معادن مس خاورمیانه یکی از مهمترین شرکت‌های فعال در زمینه فرآوری و تولید محصولات صنعت مس کشور شناخته می‌شود. این شرکت برند تولید کننده لوله مسی ایران است که محصولات خود را در حد استانداردهای جهانی تولید می کند.

لوله مسی باهنر

شرکت صنایع مس باهنر در استان کرمان و در جوار معادن مس فلات مرکزی ایران قرار دارد. این شرکت در سطح تمامی فعالیت‌های مادر از صنایع ذوب و ریخته‌گری مس تا تولید انواع محصولات مسی از قبیل ورق، تسمه، فویل، لوله‌های مسی و… فعالیت می‌کند.

لوله مسی کولر گازی نیز یکی از محصولات اصلی و باکیفیت این شرکت پویا از صنایع مس ایران است. این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده و در حال ‌حاضر ظرفیت تولید 5000 تن لوله مسی در سال را دارد. گروه باهنر از برندهای لوله مسی در ایران است که حالا اعتبار جهانی کسب کرده و محصولات خود را برای عرضه در بازارهای منطقه و جهان به فروش می‌رساند.

پیشنهاد ویژه: خرید لوله مسی باهنر با بهترین قیمت

لوله مسی قائم

صنایع مس قائم از شرکت‌های مادر در صنعت تولید محصولات مس ایران است. این شرکت در استان کرمان واقع شده که شامل مجموعه کارخانجات از فراوری مس و تولید جمع کاملی از انواع محصولات مسی می‌شود و در حال حاضر برندهای لوله مسی معتبر بازار داخلی و جهانی است. لوله مسی یکی از مهمترین محصولات پایین‌ دستی از این شرکت بزرگ ایرانی است که با استفاده از خطوط مدرن و با رعایت بالاترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود.

لوله مسی قائم

صنایع مس قائم از برندهای لوله مسی در ایران است که کاملاً تخصصی محصولات مناسب نصب انواع سیستم‌های برودتی خصوصاً کولرهای گازی را تولید می‌کند.

ظرفیت تولید لوله مس این شرکت 24000 تن در سال است که با بهره‌مندی از استانداردهای جامع ISO 9001 و ISO 14001 تولید می‌شوند. شرکت صنایع مس قائم در شهر اصفهان و شهرک صنعتی مورچه خورت واقع شده و منابع مورد نیاز خود را از معادن مس مرکزی ایران برای تولید بهترین و مرغوب‌ترین محصولات کلاس جهانی تأمین می‌نماید.

پیشنهاد ویژه: خرید عایق لوله مسی

توصیه های برای خرید لوله مسی کولر گازی

لوله مسی بابک مس ایرانیان

ایران دومین کشور بهره‌مند از ذخایر مس در دنیا است. مجموع ذخایر مس ایران بالغ بر ۵۴ میلیون تن تخمین زده شده ‌است و این پتانسیل بالا برای ایجاد صنایع گسترده مس و تولید محصولات مسی در ایران را هموار کرده‌ است. در حال ‌حاضر رشد صنایع مس در ایران از اکتشاف، تجهیز معادن تا کارخانه‌های فرآوری و تولید محصولات مسی روزافزون است و کارخانجات ایرانی در جمع برترین تولیدکنندگان عرصه جهانی قرار دارند.


پیشنهاد ویژه: استعلام قیمت لوله مسی شاخه ای


برندهای لوله مسی در ایران از مجموعه کارخانجات پایین‌ دستی از صنایع بزرگ مس ایران هستند. عموم این شرکت‌ها فعالیت مستقل در تولید لوله مسی دارند و در این ‌میان برخی شرکت‌ها وابسته به صنایع مادر در امتداد فرآوری تا تولید مس محصولات خود را عرضه می‌کنند.

شرکت‌های معرفی شده همگی از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای لوله مسی هستند که وابسته به صنایع بالادستی توان کافی برای دسترسی مستقیم به منابع مس و بهره‌مندی از مرغوب‌ترین مس ایران را دارند. اگر برای نصب و یا سرویس کولر گازی در جستجوی بهترین برند تولید کننده لوله مسی هستید، توصیه می کنیم که محصولات باکیفیت از این برندهای معتبر را تهیه کنید.


پیشنهاد ویژه: خرید گاز کولر گازی


شرکت مس باران آریا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

آدرس اینستاگرام : mesbaranariya 

ورود

حساب کاربری ندارید؟