مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

مس باران آریا | توزیع کننده انواع لوله مسی در سراسر کشور

کویل آبگرم داکت اسپلیت چیست؟

5 ویژگی مهم بهترین کویل آبگرم داکت اسپلیت کدام است؟

برای آشنایی با کویل آبگرم داکت اسپلیت ابتدا پیشنهاد می شود مقاله مربوط به معرفی دستگاه داکت اسپلیت که در همین سایت قرار داده شده را مطالعه نمایید. بنابراین با فرض اینکه با دستگاه داکت اسپلیت آشنایی دارید به معرفی کویل آبگرم داکت اسپلیت می پردازیم.

کویل آبگرم داکت اسپلیت چیست؟

کویل آبگرم داکت اسپلیت همانطور که از نامش پیداست، یک کویل یا مبدل حرارتی است. دارای تعدادی ردیف لوله مسی یا مبدل حرارتی است که دارای تعدادی ردیف لوله مسی و یک بدنه با ورق گالوانیزه ساخته شده است. دارای دو لوله رفت و برگشت همراه با شیر هواگیری می باشد.

این قطعه نسبتا بزرگ و کاربردی می تواند بر روی دستگاه یا با فاصله مشخص از دستگاه نصب و بوسیله برزنت به دستگاه و کانال ها متصل گردد. هنگامی که طراحی سیستم تهویه مطبوع منزل یا محل کار شما بر اساس داکت اسپلیت انجام شده باشد، شما می توانید با نصب یک کویل گرمایشی با هزینه کمی، گرمایش محل خود را به صورت مطلوب تامین کنید.

لوله های رفت و برگشت کویل گرمایشی یا کویل آبگرم به پکیج گرمایشی متصل شده و حرارت را بوسیله فن دستگاه داکت اسپلیت به محیط منتقل می کند. استفاده از کویل آبگرم بسیار به صرفه، کاربردی و با راندمان بالاست. در واقع در زمستان که کمپرسور داکت اسپلیت در مدار نیست با روشن کردن فن یونیت داخلی که مصرف برق بسیار جزئی دارد ورود آبگرم به کویل آبگرم، گرمایش محل شما به خوبی تامین می گردد.

کویل آبگرم داکت اسپلیت چیست؟

البته بهتر است که برای کنترل دقیق دما از یک ترموستات برای قطع و وصل فن دستگاه استفاده شود. در حالت بهتر می توان از شیر برقی جهت بستن مسیر آبگرم ورودی به کویل گرمایشی استفاده کرد.

قیمت کویل آبگرم داکت اسپلیت چقدر است؟

به صورت کلی قیمت کویل آبگرم داکت اسپلیت گرمایشی در مقایسه با قیمت کل دستگاه داکت اسپلیت قیمت ناچیزی به حساب می آید. اما قیمت کویل بستگی به عوامل مختلفی از جمله اندازه کویل آبگرم، ظرفیت حرارتی، تعداد ردیف های لوله مسی و کارخانه سازنده دارد. اما به صورت کلی قیمت یک کویل گرمایشی با ظرفیت 30000 BTU حدودا از قیمت یک رادیاتور 100 سانتی کمتر یا معادل آن است.

پیشنهاد مس باران: خرید عایق لوله کولر گازی

بهترین پکیج برای داکت اسپلیت چه ویژگی هایی دارد؟

در مکان هایی که پکیج گرمایشی وظیفه گرم کردن کویل آبگرم را دارد بهتر است در هنگام خرید پکیج به موارد زیر دقت کنید:

  1. توان حرارتی پکیج کمتر از 24 kw نباشد. البته بستگی به متراژ محل دارد. در صورتی که مکان مورد نظر بزرگتر از 170 مترمربع باشد باید از پکیج با توان بیشتر و یا پکیج زینی استفاده کرد.
  2. پمپ پکیج قدرت خوبی داشته باشد و از برند های معتبر پمپ سازی مانند گراندفوس یا یک برند خوب باشد.
  3. حتما در مسیر برگشت پکیج از شیر صافی استفاده شود.
  4. قطر کلکتور مورد استفاده از حد مجاز پایین تر نباشد.
  5. در صورتی که از پکیج فن دار استفاده می کنید حتما اکسیژن مورد نیاز آن تامین شود.

در کل اگر قصد خرید پکیج ایرانی را دارید سعی کنید از برندهای معتبر استفاده کنید. (مانند برند بوتان) اما مطمئنا پکیج های ایتالیایی مثل آریستون یا پیکیج های آلمانی مانند وایلانت و ویزمن دارای کیفیت بسیار بالاتری هستند.

پیشنهاد ویژه: خرید پمپ وکیوم کولر گازی

شرکت مس باران آریا

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

آدرس اینستاگرام : mesbaranariya 

ورود

حساب کاربری ندارید؟